måndag 2 juli 2012

Ni är väll rädda om er???

Hej allihop!
Det blir inte så mycket bloggande för min del just nu men jag tänkte iallafall 
liva upp bloggen lite med en tävling åt er för att ni betyder så mycket för mig ni gulliga läsare som är här inne och hälsar på hos mig =)
Ni är väll rädda om er där ute??
Tänk vad lätt det är att gå ifrån grillen,glömma strykjärnet på, glömma ljusen som tänds under sommarkvällarna...
Och ja det går ju inte att undgå hur fula brandsläckare faktiskt är...och tråkiga att köpa!!
Men tänk vilken billig livförsäkring egentligen...
Och jag blev så glad när jag hittade denna lilla sötnos, lagom i storlek och dessutom VIT!
Lagom storlek för mig sen när jag flyttar till ett mindre boende, fast jag tror ändå jag kommer att köpa en stor oxå.
Bra när man kan ha brandsläckaren framme just oxå för att den är snygg ;) *fniss*


Denna är på 2 kg, men det finns även fler storlekar och även svart samt i rostfritt stål för de som gillar det... 
Ja ni har nog förstått att det är en liten vit brandsläckare som jag lottar ut =)
Reglerna är som vanligt:
1 lott - kommentar här på bloggen
2 lotter - kommentar + länk & bild på eran blogg
Tävlingen pågår till 31 Juli.
Lycka till! =)


Klicka på bilden så kommer du till hemsidan.
Otroligt bra hemsida som är lätt att förstå och riktigt snabba leveranser!
Och billigt var det oxå ;)

Ta nu hand om er!
Kramar ifrån mig

43 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Åh tack för påminnelsen. Vi har ingen på landet och vi som eldar i brasan. Fy på oss. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar två lotter då jag länkar hos mig.
Kram Agneta

Ninnis sa...

Den skulle passa perfekt på stugan...!!!
2 lotter tack....=)

Miljoner kramar Ninni

Albinssonskan sa...

Jag är med och tävlar med en lott. Vi har både öppen spis och kakelugn så den hade varit perfa att vinna!
Kram från en fd Sandaredsbo

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad tråkigt att ni ska gå skillda vägar, även om det är ett "bra" val om man väl kommit fram till det beslutet. Kram till dig!
Sen är jag såklart jättegärna med på en lott i tävlingen! Dom där är SÅ snygga!!!!
Kram igen!!! Hoppas det löser sig med missarna också!

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag vill vara med i din utlottning, vit är ju såå snygg.
Har 2 kaminer så den skulle behövas här då jag bara har en släckare.
Tar 2 lotter tack

Ha en skön tisdag
Kram Camilla

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Så skoj med utlottning=)
Självklart vill jag vara med, har ju bara en ful gammal röd ståendes
hihi! Har länkat på min blogg också så fler hittar till din utlottning...kram och ha det så gott i sommar värme //Gabriella ;)KRAMIZAR

Anneli sa...

Vilken kul vinst............och jättenyttig!
Vill gärna vara med och länkar inne hos mig.

Kram Anneli

Anonym sa...

Hej klart man vill vinna en sån snygga bra släckare Med vänlig hälsning, lyckmyr@telia.com

Ljuvligtvitt sa...

Självklart är jag med och jag tar TVÅ lotter! :)
Ett riktigt bra pris, som man förhoppningsvis aldrig behöver använda, men ändå ;)
Ha en fin kväll! / Frederica

Karin sa...

Vilken bra tävling, en bra brandsläckare är verkligen mer än nödvändigt och en såhär snygg skulle jag gärna vilja vinna! :) Ha en fortsatt bra kväll!

Karin sa...

Vilken bra tävling, en bra brandsläckare är verkligen mer än nödvändigt och en såhär snygg skulle jag gärna vilja vinna! :) Ha en fortsatt bra kväll!

Vita Falkens Lantliv sa...

Den där var ju hur fin som helst:) Klart man kan ha den framme då;) Jag är gärna med och tävlar. Tar 2 lotter tack!

Kram Susanne

Elin sa...

Jag vill gärna va med o tävla om en sån fin VIT brandsläckare!;) man vet ju aldrig när olyckan är framme..

kramkram från elin:)

bakom berget sa...

Jättebra! En sån fin kan ju vara perfekt att ha nära kaminen i vardagsrummet ju. Eftersom jag inte kan länka med bild för tillfället, får det bli EN LOTT då.
Tack för dom rara orden om mitt badrum! Ha det gott.
KRAM Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken snygg, vi har såna röda fula som man ställer så dom inte ska syns. Så lessamt att ni ska flytta isär, och hoppas det löser sig med katterna och ditt boende.
Jag är gärna med i din fina utlottning, 2 lotter.
Kramar
AnnaMaria

Viola sa...

Hoppas på tur..den skulle pryda sin plats i butiken :) kram

Alexandra sa...

Hej Hej! Vilken otroligt bra utlottning! Alla borde ha en brandsläckare hemma. Men konstigt nog har jag ingen själv. Och att den är vit är ett stort +. Då kan man ju ha framme den utan att den lyser röd som ett stoppljus ;)
Jag tar 1 st lott!
Ha det bra
Alexandra
alexandra.erik@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Hej! Oj jag har ingen brandsläckare! Det har jag faktiskt inte tänkt på. Men det skulle kännas väldigt trygg att ha en. Dessutom är den väldigt snygg i vit :)
Jag tar 1 st lott tack!
Kram
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Roligt att du är tillbaka <3. Jag är gärna med på denna superfina utlottning. Passar fin,fint brevid kaminen:)) Det får bli en lott för mig. Kramar/ Berit

Anonym sa...

Tar gärna en lott :)
Snygg släckare som jag skulle vilja ha i sovrummet!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej..har inte varit inne hos dej tidigare...vilken mysig blogg du har !!! Jag vill väldigt gärna vara med på den här utlottningen..en lott tack !!

Ha en fin dag, kram Anette

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Maria P, Hfors sa...

Hej, hej!
Jag är också jättegärna med o tävlar om finingen. :)
Maria

Eddan sa...

Vilken bra utlottning! Nytta och nöje kan man väl säga med en bransläckare som både är snygg och bra :-)!
Vi har en brandsläckare på övervåningen men det skulle ha varit bra med en även nere utanför barnens sovrum.

Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg = 2 lotter.

Kram från Anette och lycka till med ditt nya boende.

Enelid vitt och lantligt! sa...

Såklart jag vill vara med, tar två lotter.
Kram Carita

Cajsas Faster sa...

Hej, jag är med och tar en lott tack!

Lycka till med flytten.

Marie

Annes vita rum sa...

Åhh,vilken härlig utlottning! så klart jag vill vara med. 2 st lotter till mig Tack!

Malin`s Diner sa...

Bra utlottning!

Deltar med 2 lotter.

Kram Malin

Photo by Maria sa...

En vit brandsläckare hade passat bra på vår övervåning där ungdomarna har sina rum.. Så jag vill vara med och söka lyckan.. Med 2 lotter..

Kram Mia

Emma (lillsyrran) sa...

Efter denna blöta sommaren skulle de behövas en snygg brandsläckare som man inte behöver gömma undan, då de brinner i ljusen på bordet..
Är gärna med och tävlar med två lotter då jag har lagt upp tävlingen i högerspalten på bloggen.
Hoppas på tur!

Anonym sa...

Vilken fantastisk utlottning!!! Vill ha!!!!
Hoppas på tur med en lott!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Bygdegården sa...

Har en vanlig röd, men en vit vore så mycket finare :) Jag länkar från min blogg och tar 2 lotter, kram! /emmis

bittan sa...

Har ingen så det skulle kanske vara bra att ha .
bittan4@gmail.com

Det Vita Drömhuset sa...

Hej.
Jag har önskat mig en sådan vit jättelänge! Hoppas jag vinner en så att vi får oss en till huset!
2 lotter, tack. :)

Kram Åse

Det Vita Drömhuset sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken snygg brandsläckare! Jag är gärna med o tar 2 lotter tack!

Kraam Jenny

Parfymista sa...

Jag skyndar mig och snappar åt mig två lotter. Visste inte ens at det fanns annat än fula röda släckare :-)

Min länk ligger i högermarginalen:
http://nummernio.blogspot.se/

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Mia sa...

Ja inte är de vackra, men ack så bra att ha. Men en i vitt är ju inte så tokigt, skulle gärna vilja vara med och tävla!
Syrran hann dock före och länka på vår blogg, så jag vet inte om jag får ta två lotter, annars nöjer jag mig med en.

Kram Mia

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag vill absolut vara med i din tävling! Vi har ingen brandsläckare trots att vi har en braskamin. Illa! Jag hoppas på riktigt mycket tur! Jag länkar från min blogg och önskar dig lycka till med nya bloggen!
Kram Lisa

nikoladeus sa...

Skulle absolut behövas i sommarstugan. Ja är med och provar min lycka med en lott, tack.

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/july/brandslackare.html

carola(at)officefixarna.com

Emma S sa...

Vill absolut vara med. Vi söker hus för fullt så skulle passa perfekt.
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Jenny sa...

jag är med :)
J_e_n_n_y@hotmail.com