onsdag 4 juli 2012

Flytta...

Hej allihop!
Ja ni har säkert redan förstått att vi måste lämna lilla älskade Skogslund...
Men till en stor glädje och lättnad kommer ett kompis-par till oss att flytta in och ta hand om våra älskade Milo & Maja.
Så inget ont som inte har något gott med sig ;*)
Det känns faktiskt ok ändå att lämna huset...
Jag kommer ju inte att bo i lägenhet för evigt.
Och det är mitt lilla charmtroll till lägenhet jag tänkte visa er idag :))
Jag måste erkänna att jag var väldigt skeptisk först...men så fort jag kom in i lägenheten så blev jag faktiskt kär!
Helt nyrenoverad- nytt kök,nytt badrum, nya golv och nymålat!
Känns som en bra start på ett nytt kapitel faktiskt!
Och med allt detta så håller jag faktiskt på att fixa ihop en ny blogg, men jag kommer ju givetvis att ta med er allihop dit ;)
Hoppas att ni har det bra!
Kramar ifrån mig

7 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Men Sara vad tråkigt att ni ska flytta isär. Jobbigt vännen.
Skönt att det ordnat sig för kissarna. Din lägenhet ser jättefin ut.
Sköt om dig!
Kram Agneta

Anonym sa...

Puss puss från phia

Unknown sa...

Kram på dig sara!! :)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

inte så kul med separation men jag hoppas det kommer bli bra för dig♥
Kram och ha det så gott! Gabriella

Viola sa...

Vad skönt att det har löst sig så bra..kram och lägenheten ser ju kanon ut...

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skönt att det löste sig så bra med katterna:) Lägenheten ser ju hur fräsch och snygg ut som helst!!

Jobbigt att separera men du får massor av styrke kramar här!

Kram Susanne

minjan sa...

Så kul att allt ordnat sig, Sara.
Skall bli jättekul att se lägenheten "live" sedan. Den verkar vara helt i din stil. Grattis till den.
Ses på söndag. Tusen kramar från oss i Halla